poniedziałek, 27 sierpnia 2007

Leeds

Z Gdańska, z Lech Walesa Airport (czyż to nie brzmi dumnie), prosto do Doncaster Sheffield - Robin Hood Airport. Każdy ma swoich idoli :D


Leeds - fotki z miasta




Krótkie fotostory - "Przez śluzę"
















Royal Armouries Museum
Zrobiło na mnie niesamowite wrażenie, nie widziałem jeszcze tyle borni z różnych okresów i miejsc na raz.






Horned Helmet 1511-14
Tym właśnie eksponatem zostało zainspirowane logo Royal Armouries Museum. Maska została zaprojektowana tak, aby przestraszyć napastnika, choć zapewniała również pewną ochronę. Zaprojektowana dla Henry'ego VIII.


Całe ściany wyłożone "sprzętem".




Zbroja na słonia - koń by się uśmiał.






Kilka widoków z miasta.








Przy ratuszu


Plac Nelsona Mandeli


Z cyklu "Ja też tam byłem".


Przegląd zespołów
Żeby dopełnić wizytę w UK, załapałem się na 2 koncerty z przeglądu młodych zespołów. Wszystkich w konkursie było 15, każdy grał po 30 minut. Ostro grali - wypas.